Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Bram Verhoeven - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Bram Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

07 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hier weer een nieuwe blog. Het is even geleden sinds mijn vorige maar ik heb sibds die tijd debhele tijd in Dunedin gezeten en niet heel veel bijzondere dingen gedaan.

Het was 2 mei toen ik in Dunedin aan kwam. Sinds die tijd heb ik in het hostel voor accomodatie gewerkt. Ik was de nachtmanager elke avond. Ik moest de keuken en badkamer schoonmaken en af en toe late check ins doen. In de ochtend/middag moest ik het hostel stofzuigen.

Ik had dus elke dag de hele middag en avond vrij om andere dingen te doen. Veel van deze dagen heb ik in het hostel doorgebracht. Kletsen met andere reizigers en films kijken. Af en toe een boek lezen en ook ben ik wat wiskunde gaan studeren om toch nog iets met mijn hersenen te doen hier...

Verder in Dunedin heb ik de stranden bezocht. St Clair, Tunnelbeach en aramoana. Ik ben naar de stijlste straat ter wereld geweest. Met mooi weer ben ik een aantal keer naar de Botanic gardens geweest. Ook ben ik naar de Cadbury chocolade fabriek geweest. Een tour door de fabriek en gratis chocola krijgen! Ik ben 2x naar de Highlanders geweest. Dit is de lokale rugby club. Ze zijn niet erg goed en staan onderaan op de ranglijst maar toch 1 wedstrijd gewonnen! En verder ben ik vaak op zaterdag avond uit gegaan in de stad met verschillende mensen uit het hostel.

Voor een weekend heb ik een auto gehad omdat een fransman voor weekend naar Auckland ging heb ik hem weggebracht en opgehaald van vliegveld. In de 3 dagen heb ik wat wandelingen rond Dunedin gedaan.

Nu na ruim 2 maanden hier te zijn geweest vertrek ik morgen (8 juli) weer verder. Ik heb nog maar 3 weken te gaan in Nieuw Zeeland. Morgen vertrek ik naar Oamaru en een dag later ga ik naar Christchurch. In Christchurch blijf ik 2 dagen en erna ga ik naar Tekapo en Mt Cook (de hoogste berg in NZ).

Het is nu winter hier maar in Dunedin is het nog niet heel koud geweest. Meestal is het rond de 10 graden. Een keer vroor het wat en hadden we wat natte sneeuw. Hopelijk is het niet al te koud de komende weken omdat ik namelijk geen winter jas heb...

Iedereen thuis een fijne zomer en fijne vakantie!

  • 07 Juli 2013 - 19:20

    Edith:

    Hoi Bram, een mooi reisverslag.. Leuke verhalen om te lezen wat je daar allemaal beleefd..
    Ik wens je nog een fijne tijd daar en een goede reis.

    Groetjes,

    Edith

  • 07 Juli 2013 - 23:16

    Jolijn:

    Dag broertje,

    Alweer de laatste 3 weken Nieuw Zeeland, wat gaat het toch snel.
    Voor ik het weet kunnen we samen 'n keer naar de kroeg, want dat heb je daar goed geleerd heb ik wel gehoord!

    Geniet nog van je laatste dingen in Nieuw Zeeland en tot skype!

    X je zusje

  • 08 Juli 2013 - 08:19

    Marijke Verhoeven:

    Ha jongen,

    Nu begint de tijd daar echt kort te worden voor jou, maar je hebt nog een paar leuke dingen dingen voor de boeg die je nog wil gaan doen.
    Dus je hebt nu weer vakantie in je vakantie, na 2 maanden werken!
    Leuk dat je weer een berichtje hebt gestuurd op deze site, is al een poosje geleden.
    Ik wens jou een goede reis toe, en geniet er nog van.
    Veel liefs Marijke

  • 08 Juli 2013 - 23:03

    Ine Van De Laar:

    Hallo Bram,
    Zo dat is weer een tijdje geleden. Gelukkig kan ik ook zonder Facebook je berichten lezen. Als ik bij Marijke en Peter ben bekijk ik je foto's.
    Nu geniet er van en tot ziens.
    Groetjes van Ine

  • 09 Juli 2013 - 03:57

    Bram Verhoeven:

    Ik hoorde dat de link van YouTube niet werkte. Waarschijnlijk doet de volgende het wel:
    www.youtube.com/user/Brammetjever

Tags: Dunedin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Bram

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 13907

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 31 Augustus 2013

Backpacken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: