Eerste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bram Verhoeven - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bram Verhoeven - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

02 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste reisverslag over de eerste dagen.
Maandag avond zijn we vertrokken vanuit Schiphol. Mijn eerste vlucht ooit, naar Londen. Deze vlucht ging goed en hebb geen last van mijn oren gehad. De vlucht erna was naar Singapore. 13 uur lang in een airbus a380. Bij deze vlucht heb ik tijeens landen wel wat meer last gehad van oren. In Singapore was het avond toen we aankwamen. rond de 30 graden en heel vochtig. We zijn met de groep op het marina bay sands hotel gegaan en hier een biertje voor $18 gehad. Maar wel heel mooi uitzicht. De dag erna hebben we een tour door Singapore gekregen. We zijn bij little India, chinatown, een plek waar ze schilderijen met s tenen/diamanten maakten. Als laatste zijn we nog naar een orchideen tuin geweest in een tropische regenbui.

Die avond zijn we verder gevlogen naar Sydney en acukland. In Sydney zijn er 6 van de groep uitgestapt en zijn Marte en ik verder gegaan. In auckland aangekomen zijnwe meteen naar ons hostel (base) gegaan. Hostel is erg groot. Het was rond een uur of 19 toen we op ons bed in slaap zijn gevallen. Deze avond is er een 3e persoon op de kamer gekomen. Ook een nerderlander! De nacht zijn we rond een uur of 4 wakker geworden en konden niet meer slapen. Gisteren (vrijdag) hebben we oriëntatie gekregen over werken en reizen hier. De andere Nederlander op de kamer heeft gereisd met nog een andere Nederlandse vrouw. met ziijn vieren hebben we gezocht naar een nieuw hostel wat wat kleiner en gezelliger is voor de zondagavond. We hebben ook nog een belg ontmoet in vliegtuig/hostel. Nu is het 7 uur sochtends en vandaag gaan we waarschijnlijk eens wat bekijken in auckland.

Groetjes Bram

  • 02 November 2012 - 19:48

    Peter En Marijke:

    Ha, Jongen,
    Jij bent vroeg uit de veren!
    Heb je last van een jetlag?
    Leuk om zo je verhaal te lezen.
    XXX Peter en Marijke

  • 02 November 2012 - 19:48

    Peter En Marijke:

    Ha, Jongen,
    Jij bent vroeg uit de veren!
    Heb je last van een jetlag?
    Leuk om zo je verhaal te lezen.
    XXX Peter en Marijke

  • 02 November 2012 - 22:10

    Tim Verhoeven:

    Hey broer!

    Ik kan het "tje" voortaan wel weglaten. ;)

    Fijn dat je weinig last van je oren hebt gehad! Ik had al wat foto's opgezocht van Marina Bay Sands, dat ziet er sjiek uit!

    Ik heb toch maar weer een Facebook aangemaakt om niets van je reis te missen!

    Heel veel plezier verder!

    Greets Tim

  • 03 November 2012 - 07:27

    Ari En Toos:

    Hi Bram,
    Leuk wat van je te horen. Je zult nog wel even moeten wennen aan een andere tijd, maar dat went gauw.
    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt. Hier begint het aardig te herfsten, overal blad, aardig fris en natuurlijk de nodige regen. Als ik dan lees dat het in Singapore 30 graden was, ben ik wel een beetje jaloers. In NZ begint nu de lente, hoe is daar nu de temperatuur?
    Al wat meer lui ontmoet lees ik, dat zul je nog vaak kunnen schrijven denk ik.
    Tot het volgende verslag.
    Lieve groet, Ari en Toos.

  • 03 November 2012 - 19:02

    Fieke Van Vijfeijken:

    Hallo,Bram.
    Wij hebben het thuis ook leuk gehad.
    Mama en ik zijn vandaag (Zaterdag)naar de Lidl geweest.
    toen het regende(onder de paraplu)
    We vonden het super gezelig,want we kletsten onder de paraplu.
    Toen hadden we iets voo mijn verjaardag gekocht het is wel een beetje vroeg maar dat dien we bijna altijd.
    dus volgens mij heb jij ht ook gezelig gehad.



    Groetjes Fieke.

  • 03 November 2012 - 20:23

    Mayke:

    Hee,

    Helemaal mijn bericht verkeerd geplaatst.. Blijft altijd hetzelfde ik en computers haha..

    Maar voor de 2x heel veel plezier.

    Tim en ik " genieten" van de regen haha

    Hoop dat jij daar geniet!

    X

  • 04 November 2012 - 12:34

    Jolijn Verhoeven:

    Hee Broer,

    Leuk je eerste verhaal te lezen.
    Klinkt niet verkeerd 30 graden, dat is hier wel anders.

    Als je in utahuhu komt, maak dan even een foto voor Lynda, die is daar namelijk geboren!
    Zal ze leuk vinden.

    Geniet er nog van en tot het volgende verslag!

    X je zusje

  • 04 November 2012 - 22:16

    Marijke Verhoeven:

    Ha jongen,
    Leuk dat we je net gesproken hebben via Skype, wel fijn dat dat zo gemakkelijk gaat terwijl je aan de andere kant van de wereld zit.
    Je hebt leuke foto's toegevoegd.
    Ik hoop voor jou dat je goed weer hebt de komende dagen, ook al zijn de voorspellingen anders.
    Ik ben benieuwd of je vanavond wel vuurwerk te zien krijgt?
    Een hele fijne dag en tot hoors.
    XXX Marijke

  • 04 November 2012 - 22:22

    Lieke:

    Hey Bram,

    Wat een toffe foto's zeg en leuk dat je Marina Bay hebt gezien, apart gebouw he?
    Leuk je reis zo te volgen en dat je al wat mensen hebt ontmoet.
    Enjoy!!
    X Lieke

  • 05 November 2012 - 18:47

    Ine:

    Ha Bram,
    Leuk te lezen dat je een goede reis gehad hebt.
    Geniet ervan en we zien je volgende bericht wel weer op je site.
    Groetjes van Ine en Rene

  • 05 November 2012 - 21:07

    Eric Van Oss:

    heee Bram, al gitaristen gespot!!!! Hartstikke leuk om te lezen. Wat een avontuur, als je hulp nodig hebt kom ik je daar wel een paar lesjes geven. Wel balen zeg als je daar allemaal NL en Belgen tegen komt die dan wellicht ook nog aardig zijn! Zet 'm op en maak niet teveel verslagen anders zit het daar over een paar jaar helemaal vol ne als bij ons
    groet Eric

  • 08 November 2012 - 20:05

    Fieke Van Vijfeijken:

    Wij hebben net een een filmpje geken,van vroeger.
    Jij kwam er ook vaak in.
    Je zag er ook anders uit!

  • 05 Januari 2013 - 11:42

    Hans En Jenny Verhoeven:

    Dag Bram,
    Allereerst van ons de beste wensen voor 2013. Er komen zeker nog vele mooie dagen voor jou.
    Ik las dat je op de Tongariro crossing slecht weer hebt gehad. Wij wisten niet eens dat die bestond, maar hebben inmiddels veel foto's gezien van dat Natuurpark. Neem de tijd om met beter weer de tocht nog een keer te maken: op de foto's ziet het er schitterend uit.
    Hier in Nederland blijft het gewoon herfst: 10`C en veel regen. Als wij op Google Earth kijken zien we temperaturen in Nieuw Zeeland die ook nog niet zo geweldig zijn. 16 á 17 `C houdt ook nog niet over dacht ik, tot ik me realiseerde dat 11:00 u. hier wel 23:00u bij jou is. Op die tijd is die temperatuur best OK. Nog een fijne tijd, en we houden je in de gaten.

    Groetjes,
    Hans en Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Bram

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 13901

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 31 Augustus 2013

Backpacken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: